LOT z nową odsłoną kampanii wizerunkowej [wideo]

Koncepcję kreatywną spotów opracowała agencja Grey, wyreżyserował je duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski, a wyprodukowało Graffiti Films.

Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczyna nową odsłonę działań wizerunkowych pod wykorzystywanym od dwóch lat hasłem: "Bądź naszym Gościem". W obecnej kampanii LOT-u zostały uwzględnione wyniki badań dotyczące preferencji podróżowania, które zrealizowała agencja badawcza Kantar Polska. Na podstawie przeprowadzonej analizy wybrano bohaterów spotów z trzech różnych segmentów. Są to: rodzina podróżująca z dwójką dzieci do USA; młoda para, która udaje się w podróż do Azji i Australii przez Singapur, oraz biznesmen, dla którego podróże lotnicze to regularna droga do pracy.

- Najnowsze spoty reklamowe bazują na promowaniu naszych usług, ze zdecydowanym akcentem na te aspekty, które podróżujący wymieniają jako ważne dla nich przy wyborze linii lotniczej i zakupie biletu: atrybuty produktowe oraz przejrzystą ofertę - mówi Dorota Bratowska-Świacka, dyrektor marketingu PLL LOT.

W odniesieniu do lotów dalekodystansowych są to m.in.: bagaż wliczony w cenę biletu, ciepłe posiłki, napoje, przekąski w czasie lotu, a także system rozrywki pokładowej. Na trasach europejskich takim wyróżnikiem są np. centralnie położone lotniska, co pasażerom biznesowym pomaga szybko i wygodnie przemieścić się do centrów miast. Tym, co najbardziej zachęca do kupna biletów u konkretnego przewoźnika, są przystępna cena i jasna oferta (94% wskazań).

Koncepcję kreatywną nowych spotów opracowała agencja Grey Group Poland, zostały one wyreżyserowane przez duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski, a  wyprodukowało je studio Graffiti Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Fullsix Media (Havas Media Group), zaś za działania w kanałach społecznościowych - agencja They.pl.

Kampania jest prowadzona w Polsce. Zaplanowane są również aktywności na Węgrzech - to kluczowy dla LOT-u rynek, gdzie nasz narodowy przewoźnik buduje drugi hub, z którego oferuje połączenia krótko- i dalekodystansowe. Kampania zostanie rozszerzona na kolejne rynki, a działania zaplanowano na kilka miesięcy.

Maciej Burlikowski 1216 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.