Tyskie: "Przejdźmy na Ty w różnych stylach"

W kampanii reklamowane są trzy nowości piwnej marki - Pszenne, Pilzne i Palone.

Ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie "Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy nowości Tyskiego – Pszenne, Pilzne i Palone. Potrwa do końca roku. Towarzyszący jej spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN i Polsacie oraz ich kanałach tematycznych, a także w internecie – na profilach marki: FB, YouTube i Instagramie. W ramach kampanii zaplanowano również intensywne działania w internecie, mediach społecznościowych, prasie oraz OOH.

Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Bardzo (koncept kreatywny, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL), Oto Film (produkcja), agencja Gong (opracowanie koncepcji, kreacji oraz odpowiedzialność za działania digitalowe), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Tailor Made PR (działania komunikacyjne, PR i influencer marketing). Reżyserami spotu są Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.