Bombay Sapphire podkreśla rolę kreatywności w najnowszej kampanii [wideo]
Należąca do Bacardi marka ginu uczyniła twarzami kampanii trzech współczesnych artystów.
Kampania Bombay Sapphire pojawi się w kanałach digital, OOH, VoD oraz telewizyjnym na rynkach amerykańskim, EMEA i APAC. Aktywacje experiential zaplanowano w Londynie, Nowym Jorku i Mediolanie. Bombay Sapphire jest też globalnym partnerem targów sztuki Frieze Art Fairs w Los Angeles i Nowym Jorku. Victoria Morris, global vice-president Bombay Sapphire, zapowiedziała, że szczególny nacisk będzie położony na platformy Instagram i Pinterest, zgodnie ze strategią marki zakładającą zwiększenie inwestycji w digital.
W ramach kampanii "Discover the Possibilities Within" Bombay Sapphire nawiązał też współpracę z brytyjskimi twórcami murali Global Street Art (GSA) i Hypebeast. Umowa obejmuje stworzenie czterech murali w Londynie, Manchesterze, Brighton i Edynburgu.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.