Clio Awards obchodzą 60-lecie
Z tej okazji powstał obraz nawiązujący do stylistyki renesansowej, prezentujący słynne postaci świata reklamy i marki z ostatnich sześciu dekad.
Interaktywna wersja obrazu znajduje się na stronie Clio60.com. Klikając na poszczególne postacie, można dowiedzieć się więcej o ich wkładzie w historię reklamy. Odwiedzający zachęcani są do dzielenia się komentarzami w mediach społecznościowych przy wykorzystaniu hashtagu #Clio60.
Jubileuszowa kampania Clio Awards została przygotowana we współpracy z agencją BBDO Los Angeles. Nagrody zostaną wręczone 25 września.
Paweł Piasecki
609 Artykuły
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.
Komentarze
Artykuły powiązane