Clio Awards obchodzą 60-lecie

Z tej okazji powstał obraz nawiązujący do stylistyki renesansowej, prezentujący słynne postaci świata reklamy i marki z ostatnich sześciu dekad.

Obraz namalował nowojorski artysta Sam Spratt. Wśród postaci uwiecznionych na tym rocznicowym dziele są m.in. Dan Wieden i David Kennedy, David Droga i sir John Hegarty. W centrum obrazu znajduje się wielka statuetka Clio, a w różnych jego miejscach znajdziemy rekwizyty nawiązujące do słynnych marek, m.in. Kool-Aid, Budweiser, Coca-Cola i M&M's.

Interaktywna wersja obrazu znajduje się na stronie Clio60.com. Klikając na poszczególne postacie, można dowiedzieć się więcej o ich wkładzie w historię reklamy. Odwiedzający zachęcani są do dzielenia się komentarzami w mediach społecznościowych przy wykorzystaniu hashtagu #Clio60.

Jubileuszowa kampania Clio Awards została przygotowana we współpracy z agencją BBDO Los Angeles. Nagrody zostaną wręczone 25 września.

Paweł Piasecki 265 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.