14 nominacji dla Polski w Google Premier Partner Awards 2019 [wideo]

Osiem firm z naszego kraju walczy o nagrody.

Google ogłosiło listę nominowanych agencji w konkursie Google Premier Partner Awards. W kategorii Search Excellence walczą Cube Group i Performance Media. W kategorii Display Excellence nominowano: Bluerank, Harbingers, Semahead, Sempai i They.pl. O nagrody w Shopping Excellence walczą: Harbinger, Performance Media, Semahead i Traffic Trends. W Video Excellence powalczą Bluerank i SalesTube. Polska ma też jedną nominację w kategorii Growing Business Online, przypadła ona agencji Sempai.

Google Premier Partner Awards to coroczny konkurs nagradzający skuteczne i innowacyjne kampanie realizowane z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i te, które mogą pochwalić się ponadprzeciętnymi wynikami i wzrostem sprzedaży.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 października podczas gali w Dublinie.

Maciej Florek 2086 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.