Powstała pierwsza agencja marketingu podcastów
Założycielką Słucham jest Marta Niemira.
- Dynamiczny wzrost słuchalności podcastów, a także profil słuchaczy jest niezwykle ciekawy dla marketerów. W ostatnim roku liczba polskich słuchaczy w serwisie Spotify wzrosła o ponad 300%, z każdym kolejnym miesiącem przybywa kolejnych 40%, a rynek produkcji treści w widoczny sposób się sprofesjonalizował. Zrealizowaliśmy również jako Słucham pierwsze działania z klientami prowadzone z wykorzystaniem tego kanału – mówi Marta Niemira, założycielka agencji.
Niemira od niemal 10 lat związana jest z rynkiem reklamowym. Pracowała m.in. w Lubię To – Linked by Isobar, Grey Group oraz w agencji Talentmedia.
Agencja ma zamiar brać czynny udział w dalszym rozwijaniu polskiego rynku podcastów, m.in. dostarczać badania dotyczące tego segmentu. Oprócz realizacji kampanii dla marek Słucham współdziała z twórcami, aby wspólnie wypracowywać najlepsze rozwiązania i rekomendacje nakierowane na profesjonalną współpracę z biznesem. Agencja reprezentuje m.in. Joannę Okuniewską ("Tu Okuniewska”, "Ja i moje przyjaciółki idiotki”), której podcasty odsłuchano do tej pory prawie 3 mln razy. Słucham zajmuje się również managementem podcastu "Słuchowisko” tworzonego przez Justynę Mazur oraz "Piąte: nie zabijaj” (ponad 2 mln odsłuchań).

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.