Doritos rezygnuje z nazwy i logo w kampanii adresowanej do pokolenia Z [wideo]
Kampania "Inny poziom" ("Another Level") obejmuje OOH, media społecznościowe i cyfrowe oraz spot telewizyjny, który zadebiutował podczas ceremonii rozdania MTV Music Video Awards.
Według badania YouGov Brand Index (edycja z lipca ub.r.) gotowość do wyboru marki Doritos wśród amerykańskich konsumentów myślących o zakupie chipsów wzrosła z 35% w 2013 r. do 41% w 2018 r., podczas gdy np. dla marki Lay's utrzymuje się na praktycznie niezmiennym poziomie 41% od 2014 r. W tym samym badaniu poziom satysfakcji konsumentów Doritos wzrósł z 42% w 2013 r. do 48% w 2018 r.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.