Noizz Food z kampanią wizerunkową

Serwis internetowy należący do Ringier Axel Springer Polska dociera głównie do odbiorców w wieku 20-35 lat.

Aktywności marketingowe Noizz Food zaplanowano na cztery tygodnie, począwszy od 28 sierpnia. Obejmą przede wszystkim działania w internecie z wykorzystaniem platform Facebook oraz LinkedIn (w tym również skierowaną do klienta B2B kampanię performance). Oprócz tego zostanie przygotowany konkursowy mailing z quizem dotyczącym marki Noizz Food oraz newsletter do klientów. Jednym z elementów kampanii będzie zestaw animowanych grafik ukazujących przewagi serwisu i podkreślających wartość tych formatów w planach mediowych. 

– Digital stanowi nie tylko doskonałe uzupełnienie dla tradycyjnych formatów telewizyjnych, ale pozwala również na rozszerzenie grupy docelowej o młodszych użytkowników - mówi Justyna Bajer, head of Noizz w Ringier Axel Springer Polska, tłumacząc, że Noizz Food dociera do odbiorców w wieku od 20 do 35 lat, podczas gdy wiele kulinarnych programów telewizyjnych gromadzi przed telewizorami głównie widownię powyżej 35. roku życia. 

Według wyników raportu CrowdTangle od kwietnia do czerwca br. materiały wideo Noizz Food na Facebooku wyświetlono 120 mln razy, co zdaniem wydawcy daje mu najlepszy wynik wśród formatów foodowych w Polsce.  

Kampania została zaplanowana we własnym zakresie przez Ringier Axel Springer Polska.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.