Hortex robi rewolucję w komunikacji

Startuje nowa kampania firmy odmładzająca markę.

Wystartowała wielokanałowa kampania firmy Hortex, która jednocześnie zapowiada firmową rewolucję. Obecne działania mediowe mają wspierać najnowsza linię produktów - soki Zimnotłoczone. Kampania ukazuje zupełnie nowe oblicze marki i wyraźnie koncentruje komunikację na młodych odbiorcach. Stawia na rozległą paletę kolorystyczną, energetyczny przekaz i innowację produktową. Nowy wizerunek marki oparty jest na pozycjonowaniu "Hortex. Prosto z natury".

- Proste, wyraziste, plakatowe podejście do elementów graficznych i animacyjnych buduje wizerunek marki nowoczesnej i dynamicznej, a także autentycznej i bliskiej – wyjaśnia Piotr Olszewski, general creative director w Opus B, która pracuje dla marki Hortex 

Nowość w portfolio - Zimnotłoczone soki Hortex - skierowana jest do młodych osób. Korzyść płynącą z większej dawki witamin i energii każdego dnia, jaką dostarczają soki Zimnotłoczone, autorzy koncepcji kreatywnej przekazują przy pomocy szerokiej palety intensywnych kolorów.

Hortex w nowej odsłonie ma być bliżej konsumenta i stać się integralną częścią jego świata i pragnień. Marka chce podążać za odbiorcą i towarzyszyć jego aktywnościom. Idea przewodnia kampanii to "Wyciskamy więcej z owoców, żebyś Ty wyciskał więcej z życia” – tłumaczy Tomek Kosiński, creative director w Opus B.

Nowa linia soków Zimnotłoczonych składa się z czterech smaków: Jabłko polskie, Multiwitamina z afrykańskim mango, Pomarańcza brazylijska oraz Pomidor prowansalski.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Agencja jest także autorem nowego świata wizualnego marki, w tym projektu nowego logo Hortex oraz projekty opakowań soków Zimnotłoczonych (Opus B Brand Design). Spot wyprodukowało Dobro Films, postprodukcją zajęło się studio Chimney. Za całość działań w internecie odpowiada agencja F11, a strategię mediową i zakup mediów Mediacom.  Autorem muzyki do spotu jest Auer – obecnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich producentów młodego pokolenia.

Katarzyna Woźniak 425 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.