Hortex robi rewolucję w komunikacji
Startuje nowa kampania firmy odmładzająca markę.
- Proste, wyraziste, plakatowe podejście do elementów graficznych i animacyjnych buduje wizerunek marki nowoczesnej i dynamicznej, a także autentycznej i bliskiej – wyjaśnia Piotr Olszewski, general creative director w Opus B, która pracuje dla marki Hortex
Nowość w portfolio - Zimnotłoczone soki Hortex - skierowana jest do młodych osób. Korzyść płynącą z większej dawki witamin i energii każdego dnia, jaką dostarczają soki Zimnotłoczone, autorzy koncepcji kreatywnej przekazują przy pomocy szerokiej palety intensywnych kolorów.
Hortex w nowej odsłonie ma być bliżej konsumenta i stać się integralną częścią jego świata i pragnień. Marka chce podążać za odbiorcą i towarzyszyć jego aktywnościom. Idea przewodnia kampanii to "Wyciskamy więcej z owoców, żebyś Ty wyciskał więcej z życia” – tłumaczy Tomek Kosiński, creative director w Opus B.
Nowa linia soków Zimnotłoczonych składa się z czterech smaków: Jabłko polskie, Multiwitamina z afrykańskim mango, Pomarańcza brazylijska oraz Pomidor prowansalski.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Agencja jest także autorem nowego świata wizualnego marki, w tym projektu nowego logo Hortex oraz projekty opakowań soków Zimnotłoczonych (Opus B Brand Design). Spot wyprodukowało Dobro Films, postprodukcją zajęło się studio Chimney. Za całość działań w internecie odpowiada agencja F11, a strategię mediową i zakup mediów Mediacom. Autorem muzyki do spotu jest Auer – obecnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich producentów młodego pokolenia.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.