Co tam słychać w Radiu Zet?

Twarzami kampanii realizowanej pod tym hasłem zostali Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.

"Co tam słychać w Radiu Zet?" - pod takim hasłem z początkiem września br. ruszyła pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej stacji. Jej twarzami są Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.

W największych miastach Polski pojawią się reklamy na nośnikach zewnętrznych (m.in. billboardy, ekrany LED, murale i siatki wielkoformatowe) z wizerunkami Tadli, Kammela i Majewskiego.

Kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Za zakup mediów odpowiadał Zenith.




Katarzyna Woźniak 427 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.