"Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata" - zachęca Nationale-Nederlanden [wideo]
W nowej kampanii ubezpieczyciel przekonuje, że odpowiedzialne ojcostwo idzie w parze z byciem fajnym tatą.
Bohaterami reklamy są dziewczynka oraz jej ojciec. Podczas beztroskich wygłupów i tańców dziecko ulega kontuzji. Reklamie towarzyszy hasło: „Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata”. W ten sposób ubezpieczyciel chce podkreślić, że w razie nieszczęśliwego wypadku Nationale-Nederlanden oferuje wsparcie, zapewniając chociażby rehabilitację i opiekę pielęgniarską.
- Jako firma ubezpieczeniowa naszą komunikację budujemy wokół zagadnień dotyczących rodziny. Tegoroczne działania poświęciliśmy roli współczesnego ojca w życiu dziecka. W najnowszej kampanii chcemy pokazać, że mężczyźni lubią aktywnie spędzać czas z dzieckiem. Jednocześnie nie brakuje im pomysłów oraz energii na wspólną zabawę i szaleństwa - mówi Edyta Fundowicz, dyrektor ds. marketingu i produktów w Nationale-Nederlanden.
10- i 30-sekundowe spoty telewizyjne emitowane będą m.in. w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych. Działania efektywnościowe i odsłonowe będą również prowadzone w internecie (m.in. Onet, WP). Akcja promowana będzie także w mediach społecznościowych oraz w placówkach Medicover.
Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, a za produkcję - studio CutCut. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Wavemaker oraz PHD. Wszelkie aktywności reklamowe w ramach kampanii potrwają do końca roku.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane