McDonald's z sugestywną kampanią promującą śniadania [wideo]

TBWA Paris zmienia obraz produkcji tostów w dzieło sztuki.

We Francji sieć McDonald's wystartowała z kampanią promującą McMuffiny. Za kreację i realizację kampanii odpowiada TBWA Paris. Wysoki poziom estetyczny produkcji daje wrażenie, że wytwarzanie McMuffina to prawdziwa sztuka.

Przy produkcji spotu agencja współpracowała z animatorem 3D Matthieu Braccinim. Stworzył on serię gifów, które prezentują, jak powstają McMuffiny. Gify zdobyły Brązowego Lwa w tegorocznym Cannes Lions i znajdują się na ministronie Egg McMuffin. Emisja kampanii wygenerowała 3,5 mln wyświetleń i 120 tys. odwiedzin w witrynie w pierwszej dobie po uruchomieniu.

We Francji sieć McDonald's zdecydowała się serwować menu śniadaniowe przez cały dzień.

(AdWeek)

Katarzyna Woźniak 425 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.