Ralph Lauren z kampanią na TikToku związaną z US Open

To pierwsza marka luksusowa, która uruchamia kampanię na tej platformie społecznościowej.

Kampania obejmuje trzy filmiki z udziałem aktorki Diany Silvers ("Glass", "Szkoła melanżu"), konkurs #WinningRL, w którym użytkownicy mają zamieścić wideo pokazujące, jak podejmują z powodzeniem rzeczywiste wyzwanie (nagrody za największą oglądalność to koszulki Polo Ralph Lauren) oraz sponsorowane posty zachęcające do zakupu w aplikacji produktów Ralpha Laurena związanych z turniejem tenisowym U.S. Open. Minimalna inwestycja marki, która chce udostępnić na TikToku ofertę "hashtag challenge" to ok. 100-150 tys. dol., szacuje Alessandro Bogliari, CEO i współzałożyciel The Influencer Marketing Factory, doradzającej firmom w zakresie prowadzenia kampanii na TikToku. Ralph Lauren udostępnia też okolicznościowe naklejki w serwisie Giphy, którymi tiktokerzy mogą posługiwać się na platformie. Kampania trwa od 31 sierpnia do 8 września.

Marka odzieżowa współpracuje z 4-6 twórcami treści na platformie TikTok, którzy mają nie mniej niż 11 mln fanów.

Stany Zjednoczone są trzecim co do wielkości rynkiem TikToka po Chinach i Indiach. W czerwcu br. użytkownicy aplikacji, należącej do chińskiej firmy ByteDance, wydali na zakupy w niej w skali globalnej ponad 10 mln dol. (wzrost rok do roku o 588%).

Paweł Piasecki 264 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.