Abstra wchodzi na rynek podcastów wideo
Łącznie w strukturze Storia by Abstra znajduje się 25 podcastów. Nowo utworzonym podmiotem zarządzać będzie Karol Stryja, twórca podcastu "Zawodowcy".
Dzięki Storia by Abstra w świecie treści audio debiutują również youtuberzy. Znani z kanału "Foot Truck" Łukasz Wiśniowski i Kuba Polkowski uruchomili cykl pięciu podcastów "Foot Truck Live", będących zapisem codziennych audycji na żywo w YouTube poświęconych najsilniejszym ligom piłkarskim Europy. Paweł Svinarski z "Dla pieniędzy" poprowadzi cykl rozmów o finansach zatytułowany analogicznie, jak jego kanał w YouTube. Z kolei podcast ekspercki "ProTube" gościć będzie ekspertów z różnorodnych dziedzin, którzy dyskutować będą o YouTube oraz nowych mediach.
Łącznie w strukturze Storia by Abstra znajduje się 25 podcastów. Nowo utworzonym podmiotem zarządzać będzie jako chief podcast officer Karol Stryja (na zdjęciu powyżej), twórca podcastu "Zawodowcy".- Polska to najszybciej rozwijający się rynek podcastów w Europie. Rośnie o 40% co miesiąc - twierdzi Karol Stryja. Zwraca też uwagę, że na rynku amerykańskim podcasty są już równoprawnym medium. - Warto wiedzieć, że ponad 100 mln obywateli USA słucha podcastów przynajmniej raz w tygodniu. A rynek podcastów w Stanach Zjednoczonych w 2020 r. osiągnie wartość 1 mld dolarów - podkreśla szef komórki podcastowej Abstra.
Storia by Abstra zamierza rozwijać produkty wideo podcastowe w ramach modelu joint-venture we współpracy z tradycyjnymi wydawcami mediowymi. Pierwszym projektem tego typu jest prowadzona przez Dawida Muszyńskiego audycja "Podcast! Kamera! Akcja"”, powstała we współpracy z 4fun Media, właścicielem portalu Naekranie.pl.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.