Canal+ zamiast NC+
Platforma satelitarna zmienia nazwę.
Historia NC+ jest barwna. Obecna platforma NC+ powstała wiosną 2013 r. z połączenia platform Cyfra+ i Telewizja N. Pierwsza z nich, której operatorem był Canal+ Cyfrowy (Canal+ Group), działała od 1998 r. Telewizja N to była zaś konkurencyjna platforma cyfrowa utworzona jesienią 2006 r. przez firmę ITI, właściciela Telewizji TVN. Sześć lat temu, w momencie połączenia obu platform, przyjęto markę NC+, a operatorem została spółka ITI Neovision.
Z okazji zmiany marki operator przygotował kampanię rebrandingową w stylistyce kina sensacyjnego. Bohaterami są członkowie gangu znani z poprzednich reklam platformy NC+. Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych i w punktach sprzedaży, a potrwa do końca października br. Kreacje reklam opracowuje dla NC+ agencja reklamowa Havas Warsaw, zaś media planuje i kupuje dom mediowy Havas Media.
Od czerwca br. prezesem ITI Neovision jest Edyta Sadowska, która po 5,5 latach zastąpiła Manuela Rougerona.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane