W portfolio PepsiCo debiutuje KeVita - marka kombuchy
Nowy napój funkcjonalny dostępny jest w wybranych punktach sprzedaży w Warszawie.
Na polskim rynku KeVita Master Brew Kombucha oferowana jest w trzech wariantach smakowych: słodko-kwaśnego połączenia ananasa z brzoskwinią, wytrawnej wiśni oraz lekko pikantnego imbiru. Master Brew Kombucha marki KeVita dostępna jest już w wybranych warszawskich sklepach oraz punktach ze zdrową żywnością; będzie ją można także kupić w wybranych studiach jogi i pilatesu na terenie Warszawy oraz w barach.
Wprowadzenie na polski rynek napojów marki KeVita to kolejny krok w strategii PepsiCo w poszerzaniu oferty funkcjonalnych produktów żywnościowych i napojów. Filozofia Winning with Purpose definiuje ambicję firmy osiągania zrównoważonych wyników biznesowych, czyli uwzględniających pozytywny wpływ na planetę i społeczności. W ostatnim czasie na polskim rynku pojawiły się gęste soki typu smoothie pod marką Naked Juice, produkty owsiane do szybkiego przygotowania pod marką Quaker, a teraz przyszedł czas na KeVitę.
Firma nie informuje o planowanym wsparciu marketingowym dla napoju.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.