Cheetos zachęca do układania obrazów z chrupek [wideo]

Nową kampanię realizują VMLY&R Poland i Media Direction OMD.

Marka chrupek Cheetos (FritoLay) wystartowała z nową kampanią "A Ty, co ułożysz z Cheetos?", w ramach której zachęca konsumentów do kreatywnej zabawy kształtami chrupek i układania z nich obrazów. Kampania została podzielona na dwa etapy, z których każdy poświęcony będzie różnym wariantom chrupek Cheetos. Na potrzeby promocji powstały materiały pokazujące wiele możliwości układania obrazów z chrupek, które prezentowane będą w telewizji oraz kanałach cyfrowych, w tym mediach społecznościowych. Specjalna ekspozycja produktów powstanie też w punktach sprzedaży.

Kampania potrwa cztery miesiące. Za realizację i lokalną adaptację działań kampanii na polski rynek odpowiedzialna jest agencja VMLY&R Poland. Kampanię w TV i kanałach cyfrowych zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

Maciej Florek 2086 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.