Niestandardowa akcja promująca serial "Chicago Fire" na ekranie Screen Network

Specjalna reklama serialu emitowana była na interaktywnej kurtynie LED w momencie wykrycia przed ekranem służb ratowniczych jadących na sygnale.

Na 165-metrowej kurtynie LED umiejscowionej na fasadzie centrum handlowego Plac Unii City Shopping kanał FOX wspólnie z firmą Screen Network przeprowadził kampanię wykorzystującą możliwości sztucznej inteligencji.

Zainstalowany przy ekranie system kamer oraz mikrofonów stale monitorował drogę przed ekranem, wyszukując pojazdy służb ratunkowych jadących na sygnale. Z chwilą wykrycia pojazdu, ekran wyświetlał dedykowaną kreację związaną z tematyką serialu "Chicago Fire", który poświęcony jest służbom ratowniczym.

 Za przygotowanie kampanii oraz kreacji odpowiadała telewizja FOX, a za realizację techniczną -Think DOOH, nowo powołana jednostka innowacyjna w strukturze firmy Screen Network. System analizy obrazu opracowała firma Veturai.

Tomasz Wygnański 681 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.