Fanta łączy reklamę zewnętrzną ze Snapchatem
Kampania "It's a Thing" kierowana jest do nastoletnich użytkowników smartfonów.
Fanta stworzyła również "finstas" na Instagramie - pożyczając slangowy termin dla sekretnych kont w aplikacji do udostępniania zdjęć - aby podkreślić różne charaktery napojów o smaku pomarańczy, truskawki, winogron i ananasa. "Finstas" mają ukrytą zawartość i doświadczenia, które można znaleźć tylko w pisankach schowanych w postach na oficjalnym koncie Fanty w aplikacji.
Marka stworzyła także cztery cyfrowe filmy wideo - "historie smaku" - dla każdego owocu, którym towarzyszą reklamy OOH w Atlancie, Los Angeles, Miami, Nowym Jorku i Waszyngtonie. Podjęła ponadto współpracę z platformami rozrywkowymi dla młodzieży Fandom i PicsArt oraz blokiem programowym Adult Swim wyświetlanym w kanale Cartoon Network, w celu organizacji konkursów i innych działań artystycznych mających pobudzić kreatywność wśród nastolatków.
(MobileMarketer.com)