Fanta łączy reklamę zewnętrzną ze Snapchatem

Kampania "It's a Thing" kierowana jest do nastoletnich użytkowników smartfonów.

Kampania zachęca użytkowników Snapchata, by kierując smartfony na billboardy i plakaty Fanty, odblokowywali treści cyfrowe, w tym filtry rozszerzonej rzeczywistości (AR) i pakiety naklejek.

Fanta stworzyła również "finstas" na Instagramie - pożyczając slangowy termin dla sekretnych kont w aplikacji do udostępniania zdjęć - aby podkreślić różne charaktery napojów o smaku pomarańczy, truskawki, winogron i ananasa. "Finstas" mają ukrytą zawartość i doświadczenia, które można znaleźć tylko w pisankach schowanych w postach na oficjalnym koncie Fanty w aplikacji.

Marka stworzyła także cztery cyfrowe filmy wideo - "historie smaku" -  dla każdego owocu, którym towarzyszą reklamy OOH w Atlancie, Los Angeles, Miami, Nowym Jorku i Waszyngtonie. Podjęła ponadto współpracę z platformami rozrywkowymi dla młodzieży Fandom i PicsArt oraz blokiem programowym Adult Swim wyświetlanym w kanale Cartoon Network, w celu organizacji konkursów i innych działań artystycznych mających pobudzić kreatywność wśród nastolatków.

(MobileMarketer.com)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.