Wirtualna Polska z kampanią o mowie nienawiści [wideo]

Dzieci cytują wypowiedzi polityków, takie jak "Dorżniemy watahę", "Skłamał jak bura suka" czy "Musimy walić przeciwnika".

Portal Wirtualna Polska (WP) przygotował kampanię reklamową mającą zwrócić uwagę na język używany w debacie publicznej, tzw. mowę nienawiści. Wypowiedzi osób publicznych takie jak np.: "Dorżniemy watahę", "Skłamał jak bura suka" czy "Musimy walić przeciwnika" są powtarzane przez dzieci. Spot kończy hasło: „Dzieci widzą i słyszą".

- W czasie narastającego sporu politycznego przed wyborami parlamentarnymi chcemy zwrócić uwagę, jak ważny jest dobór słów w dyskursie publicznym. Z hejtem mierzymy się na co dzień, a dzieci są na niego najbardziej narażone - mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Kampanię i wszystkie działania opracował zespół Wirtualnej Polski we własnym zakresie. Spot będzie można zobaczyć w wybranych sieciach kin w całej Polsce (Helios, Multikino, Cinema City) oraz internecie. WP zaplanowała szeroką promocję w swoich serwisach. Spot będzie pojawiał się przy każdej informacji, która dotyczy polityki i mowy nienawiści. Hasło kampanii będzie automatycznie wpisane w pole komentarzy w serwisach należących do WP.

Maciej Burlikowski 1215 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.