Unilever będzie mocniej promować Seventh Generation [wideo]

Marka dostępna jest już w sklepach internetowych, a jesienią trafić ma do szerszej dystrybucji.

Linia certyfikowanych, ekologicznych środków czystości Unilevera - Seventh Generation - dostępna jest już w sklepach internetowych - Frisco.pl, Horex.pl i Tagomago.pl, a jesienią trafić ma do szerszej dystrybucji, m.in. do sieci hipermarketów.

- Prowadzimy zaawansowane rozmowy z kilkoma z największych sieci handlowych i spodziewamy się, że mniej więcej za miesiąc produkty Seventh Generation pojawią się na półkach co najmniej dwóch z nich - przyznał Oscar Krysik, brand activist manager marki, dodając, że już podpisano umowę z PGD Polska, dzięki której Seventh Generation trafia do tradycyjnych drogerii. 

Zapowiedział również, że na 1 listopada ruszy kolejna, mocniejsza odsłona digitalowej kampanii Seventh Generation, z silnym naciskiem na media społecznościowe. Przetarg na strategię i kreację marki w Polsce wygrała agencja Grandes Kochonos. W pierwszych spotach pod hasłem "Odkryj czyszczącą siłę roślin" wystąpiła Beata Sadowska. 

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.