Rusza kampania "Bei Momenti. Bella Vita" marki Gino Rossi [wideo]

Marka obuwia nawiązała strategiczną współpracę z siecią sklepów CCC.

Wystartowała kampania obuwia i akcesoriów Gino Rossi. Elegancja, włoski styl i modne wzornictwo mają być wyróżnikami marki. Jest ona również dostępna w sklepach CCC od sezonu jesień/zima 2019 na wszystkich europejskich rynkach, w których działa grupa. Nowy claim marki to "Bei Momenti. Bella Vita” (”Piękne chwile. Piękne życie”).

Kampania reklamowa rusza dzisiaj i realizowana będzie w głównych stacjach TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Dodatkowo wspierana jest wizerunkową kampanią w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej, kinach oraz mocną kampanią online. W sklepach CCC oraz salonach Gino Rossi pojawiły się materiały realizowane podczas głównej sesji zdjęciowej. Dodatkowo planowana jest aktywacja online, współpraca z influencerami oraz pełna komunikacja w kanałach social media.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, spoty internetowe wyprodukowało studio Lemon Films. Sesja zdjęciowa i spot reklamowy zostały zrealizowane w Toskanii. Reżyserem jest Marek Dawid, a autorem sesji zdjęciowej Łukasz Ziętek. W kampanii za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.