Bird's Eye tworzy restaurację tylko dla dzieci [wideo]

To część kampanii realizowanej przez londyński oddział agencji Grey.

Brytyjski producent mrożonych warzyw i mieszanek warzywnych Bird's Eye tworzy w Londynie restaurację tylko dla dzieci. Dania z warzyw mają być w niej serwowane w atrakcyjny dla najmłodszych sposób. To część kampanii realizowanej dla marki przez agencję Grey London. Spot promocyjny wystartował w ubiegłym miesiącu. Działania adresowane są do dzieci w wieku od 4 do 7 lat.

Restauracja ma charakter pop-upu. W trakcie posiłków będą odbywały się pogadanki adresowane do rodziców i dzieci o znaczeniu zdrowej diety dla funkcjonowania młodego organizmu.  W jednej części zorganizowano również przestrzeń do gier interaktywnych i ruchowych.

Za stworzenie konceptu pop-upu restauracyjnego odpowiada Circle.

(Campaign)

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.