Feeders Agency prowadzi komunikację dla Imagination Day 9

W tym roku konferencja odbędzie się 3 grudnia w warszawskim Multikinie.

Kuba Sagan (creative director & co-founder) w trakcie swojego seminarium na Imagination Day 8 ogłosił powstanie Feeders Agency. Teraz, po roku, agencja została oficjalnym współorganizatorem konferencji i towarzyszącemu jej pokazowi reklam, które odbywają się co roku w sieci kin Multikino.

Głównym zadaniem Feeders Agency będzie opracowanie big idea komunikacji, kreacja i produkcja kontentu do social mediów oraz realizacja akcji niestandardowych, promujących Imagination Day 9.

W tym roku konferencja odbędzie się 3 grudnia w warszawskim Multikinie. W jej trakcie wystąpią m.in. Anders Svensson (global design director, Nike), Chris Chapman (head of art, Droga5) i Amaya Coronado (CEO, Lola MullenLowe).

Organizatorem wydarzenia Imagination Day jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.