Kinder rusza z akcją "Przerwa na wspólne czytanie"
Za całość działań odpowiedzialna jest agencja H2H.tech.
Po raz drugi Kinder Mleczna Kanapka zaprasza rodziców do głosowania na lokalne biblioteki z ich okolicy. Nagrodzonych zostanie 300 bibliotek publicznych pakietami książek i pufami do wspólnego czytania. W sumie marka przekaże 50 tysięcy książek dla dzieci.
Ambasadorami akcji są pisarz Michał Rusinek, psychoterapeutka dziecięca Marta Żysko-Pałuba oraz autorki bloga literackiego "Książniczki mają zdanie" Zofia Karaszewska i Sylwia Stano.
Głosowanie na biblioteki odbywa się na stronie www.kinder.pl, gdzie można także wytypować ulubione książki do wspólnego czytania. Akcja wspierana jest poprzez spot telewizyjny, kampanię online, działania w social mediach i samplingi książeczek dla dzieci.
Za całość działań odpowiedzialna jest agencja H2H.tech, a partnerem jest wydawnictwo Znak. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.