Kinder rusza z akcją "Przerwa na wspólne czytanie"

Za całość działań odpowiedzialna jest agencja H2H.tech.

Marka Kinder Mleczna Kanapka z portfolio Ferrero rozpoczęła ogólnopolską akcję "Przerwa na wspólne czytanie".  Idea kampanii skupia się na przekazie, że wspólne czytanie z dziećmi to najpiękniejszy sposób na spędzanie wolnego czasu.

Po raz drugi Kinder Mleczna Kanapka zaprasza rodziców do głosowania na lokalne biblioteki z ich okolicy. Nagrodzonych zostanie 300 bibliotek publicznych pakietami książek i pufami do wspólnego czytania. W sumie marka przekaże 50 tysięcy książek dla dzieci. 

Ambasadorami akcji są pisarz Michał Rusinek, psychoterapeutka dziecięca Marta Żysko-Pałuba oraz autorki bloga literackiego "Książniczki mają zdanie" Zofia Karaszewska i Sylwia Stano.

Głosowanie na biblioteki odbywa się na stronie www.kinder.pl, gdzie można także wytypować ulubione książki do wspólnego czytania. Akcja wspierana jest poprzez spot telewizyjny, kampanię online, działania w social mediach i samplingi książeczek dla dzieci.

Za całość działań odpowiedzialna jest agencja H2H.tech, a partnerem jest wydawnictwo Znak. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.