LifeTube startuje z kampanią dla AliExpress [wideo]

Zadaniem youtuberów jest zachęcenie ich widzów do założenia konta w sklepie internetowym AliExpress.

AliExpress inwestuje we współpracę z polskimi youtuberami. Ruszyła kampania, w ramach której twórcy topowych kanałów z sieci LifeTube: Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja, zachęcają do skorzystania z nowej promocji sklepu AliExpress. LifeTube odpowiada za koncepcję oraz koordynację działań.

Zadaniem youtuberów jest zachęcenie ich widzów do założenia konta w sklepie internetowym AliExpress. Wykorzystują do tego spersonalizowane kody rabatowe (matura828, bakusiowo828, jelenie828), dzięki którym każdy nowy użytkownik otrzyma 4 dolary zniżki (przy zakupie za minimum 5 dolarów). Youtuberów zaangażowanych w kampanię subskrybuje obecnie ponad 1,5 mln osób, a ich kanały są jednymi z najpopularniejszych w swoich kategoriach - parentingowej, edukacyjnej oraz rozrywkowej.
 
Kampania, która wprowadza AliExpress na polski YouTube, potrwa do końca września. Influencerzy opublikowali już pierwsze filmy oraz posty w mediach społecznościowych.
Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.