Nowa sieć DOOH od Jet Line w październiku startuje w Warszawie

Reklamy będą emitowane w postaci 10-sekundowych spotów.

More (Miejskie Okna Reklamowe) to sieć cyfrowych nośników outdoorowych (DOOH), która w październiku startuje w Warszawie, a następnie w kolejnych największych miastach w Polsce.

Sieć More uzupełni outdoorową ofertę Jet Line o nowe miejsca w centrach miast. Od momentu zakupu platformy MyLED w 2017 r. Jet Line rozwija cyfrową część oferty outdoorowej. More to 55-calowe ekrany LCD montowane w witrynach lokali tak, aby informacje na nich wyświetlane były widoczne dla przechodzących obok pieszych oraz osób poruszających się po mieście na rowerach czy hulajnogach. Reklamy będą emitowane w postaci 10-sekundowych spotów.

Sieć w całości jest zarządzana przez Jet Line, a pierwsze kampanie reklamowe w sieci wystartują w październiku.

Katarzyna Kacprzak 362 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.