Nestle, Maspex i Henkel wśród nagrodzonych Hitem Handlu 2019

Aż siedem produktów Nestlé Polska - jako najlepiej sprzedające się w swoich kategoriach - wskazali właściciele sklepów detalicznych w corocznym konkursie Hit Handlu organizowanym przez miesięcznik "Handel". W plebiscycie nagrodzono łącznie ponad 60 firm.

Produkty firmy Nestlé Polska zostały wskazane w kategoriach: kawa rozpuszczalna (Nescafé Classic), desery instant (Winiary Galaretka truskawkowy smak), fiksy (Winiary Pomysł na… Kurczaka w sosie śmietanowo-ziołowym), buliony (Winiary Rosół Drobiowy), sosy instant (Winiary Sos pieczeniowy ciemny), majonezy (Winiary Dekoracyjny), sosy zimne (Winiary Sos tatarski).

Pięć nagród zdobyła Grupa Maspex Wadowice, której produkty były najchętniej kupowane w kategoriach: soki i nektary (za Tymbark Pomarańcza sok 100%), napoje niegazowane (Tymbark jabłko-wiśnia), soki i napoje dla dzieci (Kubuś Play marchewka-truskawka-jabłko-limetka), sosy w słoikach (Łowicz Sos Spaghetti) oraz dżemy, konfitury, powidła (Łowicz Dżem Truskawkowy niskosłodzony).

Trzy nagrody przypadły firmie Henkel Polska, w kategoriach: środki do mycia okien (za Clin Windows & Glass Citrus), środki do toalet (Bref Power Aktiv Soczysta Cytryna) oraz szampony (Schwarzkopf Schauma Color Shine).

Wśród laureatów są także m.in.: producenci alkoholi, nabiału, słodyczy, przekąsek czy dań gotowych. Zwycięzcami okazały się produkty zarówno międzynarodowych koncernów, jak i firm polskich.

Pełnoletność osiągnięta

To już 18. edycja konkursu Hit Handlu. O palmę pierwszeństwa produkty walczyły w 88 kategoriach.

Jak podkreśla Barbara Mikusińska-Ozdobińska, ambasador marki „Handel”, to właśnie detaliści w sondzie telefonicznej wybrali te produkty, które od kwietnia 2018 r. do marca 2019 r. sprzedawały się w swoich kategoriach w ich sklepach najlepiej. Sondę przeprowadzono w kwietniu br. na próbie losowo wybranych 1200 detalistów z całej Polski. W tegorocznej edycji konkursu pojawiły się nowe kategorie: mieszanki ciast, mrożone ryby, dania gotowe świeże, zupy świeże, a także serki homogenizowane.

Redakcja też ma głos

Redakcja miesięcznika „Handel" przyznała ponadto pięć nagród specjalnych dla produktów i firm za jakość, innowacyjność oraz aktywność na rynku. Tak uzasadnia swoje wybory:

  • Indykpol – za linię Samo Dobro – produkty w tej linii powstają z mięsa indyczego, o wysokiej mięsności, bez dodatku konserwantów i o krótkiej liście składników, a cały proces produkcji kontrolowany jest od pola do stołu.
  • Zakłady Tłuszczowe Bielmar – za Śniadaniową Wege (do smarowania) oraz Zwykłą Wege (kulinarna) – produkty nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego, o czym świadczy europejski znak jakości V-Label Vegan, brak w nich również barwników i konserwantów. Mogą po nie sięgać zarówno weganie, jak i osoby, które świadomie ograniczają spożycie produktów zwierzęcych.
  • Wyborowa Pernod Ricard – za Wyborową od Mistrza – wódka powstaje w lokalnej gorzelni w Radziczu w woj. kujawsko-pomorskim i wytwarzana jest z ziaren pochodzących wyłącznie z lokalnych upraw. Trójetapowy proces tworzenia trunku oparty jest na sprawdzonych, rodzinnych metodach destylacji.
  • ETi European Food Industries – za udany debiut na konkurencyjnym polskim rynku słodyczy – wywodząca się z Turcji i obecna w ponad 40 krajach świata firma rozpoczęła działalność w Polsce w 2018 r. Przebiła się do świadomości polskich konsumentów ze swoimi markami, zwłaszcza batonami Wanted. Nietypowe łączenie tekstur i nowości w gorzkiej czekoladzie wychodzą naprzeciw upodobaniom Polaków.

Uroczysta gala

Jak co roku plebiscyt wieńczy kolacja, podczas której przedstawiciele branży FMCG odbierają nagrody. Ceremonia ich wręczenia odbędzie się 24 września w warszawskiej restauracji Belvedere, a poprowadzi ją Marzena Rogalska, znana i lubiana dziennikarka telewizyjna i radiowa.

Marzena Rogalska prowadziła galę Hit Handlu także w ubiegłym roku
Marzena Rogalska prowadziła galę Hit Handlu także w ubiegłym roku

Pełna lista zwycięskich produktów znajduje się pod adresem http://hithandlu.pl/

Organizatorem konkursu jest „Handel”, miesięcznik branży FMCG wydawany przez VFP Communications. Pismo jest adresowane do właścicieli i kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.