Maria Gajewska dołącza do CCC i będzie rozwijać dział digital
Przez ostatnie lata była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media.
Pokieruje pracami zespołu odpowiedzialnego za komunikację digital wszystkich marek CCC, w tym marki Gino Rossi zarówno na rynku polskim, jak i na wszystkich rynkach zagranicznych.
Przez kilkanaście lat pracy w międzynarodowych agencjach reklamowych tworzyła kampanie dla globalnych i lokalnych marek. Prace jej i jej zespołu były wielokrotnie nagradzane na festiwalach w Polsce i za granicą.
Gajewska przez ostatnie lata była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media (Publicis Media/LiquidThread/Next Agency). W ramach grupy Publicis blisko współpracowała z agencją Saatchi & Saatchi oraz domem mediowym Starcom. W przeszłości była związana również z agencją DDB oraz Havas Poland.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.