Butelka wina? Teraz może być puszka
CEDC wprowadza Carlo Rossi w puszkach.
Firma alkoholowa CEDC postanowiła zaryzykować i wprowadza na rynek kalifornijskie wina marki Carlo Rossi, obecnej u nas od 20 lat, w puszkach o pojemności 250 mln (format slim). Według producenta mniejsza pojemność sprawia, że jest to produkt przeznaczony do jednorazowego spożycia – bez konieczności otwierania całej butelki. W puszkach dostępne są dwa warianty tego wina: Rosé i Refresh Mixed Berry, w cenie ok. 9,5 zł/szt.
- Obserwując zachodnie rynki, widzimy, jak szybko rośnie ta kategoria i jak chętnie konsumenci sięgają po nowe formaty - przekonuje Katarzyna Kowalczyk, marketing manager w CEDC.
CEDC to jedna z największych firm alkoholowych w Polsce, mocna przede wszystkim w kategorii wódek, w jej portfolio znajdują się m.in. takie marki jak: Żubrówka, Bols, Soplica, Absolwent i Żytniówka.
- Obserwując zachodnie rynki, widzimy, jak szybko rośnie ta kategoria i jak chętnie konsumenci sięgają po nowe formaty - przekonuje Katarzyna Kowalczyk, marketing manager w CEDC.
CEDC to jedna z największych firm alkoholowych w Polsce, mocna przede wszystkim w kategorii wódek, w jej portfolio znajdują się m.in. takie marki jak: Żubrówka, Bols, Soplica, Absolwent i Żytniówka.

Maciej Burlikowski
1675 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane