Maja Sablewska w kampanii marki Perwoll [wideo]
Henkel wspiera ideę #RethinkFashion.
Henkel zdecydował się na taki ruch komunikacyjny w związku z opublikowanymi badaniami, które mówią, że co roku na świecie sprzedaje się 80 mld sztuk nowych ubrań. Najczęściej wiszą one w szafach nabywców zdecydowanie za krótko. Brytyjskie badania pokazują, że w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej ubrania wyrzucane są średnio po 35 dniach od chwili ich zakupu. Odpowiedzią na ten problem może być idea slow fashion, która stopniowo zyskuje na popularności.
Na potrzeby kampanii powstał cykl vlogów w serwisie YouTube, w których Maja Sablewska, ambasadorka marki, zdradza swoją filozofię mody oraz prezentuje stylizacje oparte o dobrze dobrane elementy garderoby. Media na potrzeby kampanii kupuje Wavemaker. Za kreację odpowiada TBWA, zaś za działania promocyjne (współpraca/vlogi z Mają Sablewską) agencja 4matic.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.