Suzuki komunikuje, że kocha sztukę

Marka wspiera wydarzenia artystyczne i informuje o tym w kampanii autorstwa Communication Unlimited.

Suzuki Motor Poland, importer i dystrybutor samochodów tej japońskiej marki, zleciło agencji Communication Unlimited zrealizowanie kampanii pod hasłem: "Suzuki Loves Art". Towarzyszy ona zaangażowaniu marki w dwa wydarzenia ze świata sztuki - Warsaw Gallery Weekend, którego marka jest sponsorem od pięciu lat, oraz Warsaw by Art, które wspiera po raz pierwszy.

Kampania jest prowadzona w prasie, internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz na plakatach.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.