Nowy kanał reklamowy Lidla to Instagram
Produkty marek własnych promowane są w 15-sekundowych filmach.
Wystartowała najnowsza kampania na Instagramie wykorzystująca format Instagram Story (Relacje). Dbając o każdy aspekt estetyczny, Lidl promuje produkty marek własnych w 15-sekundowych filmach. W swojej kampanii sieć postawiła na zjawisko ASMR (autonomous sensory meridian response).
Kampanię można śledzić na instagramowym kanale @lidlpolska, gdzie codziennie będą pojawiały się nowe Instastories przedstawiające poszczególne produkty. Kolejnym elementem kampanii będą działania prowadzone w serwisie Facebook. Za pomysł kreatywny, kreację, produkcję kontentu oraz planowanie i zakup mediów na platformach społecznościowych odpowiada agencja VMLY&R Poland. Za produkcję kontentu wideo odpowiada dom produkcyjny Joho.
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane