Nowy kanał reklamowy Lidla to Instagram

Produkty marek własnych promowane są w 15-sekundowych filmach.

Wystartowała najnowsza kampania na Instagramie wykorzystująca format Instagram Story (Relacje). Dbając o każdy aspekt estetyczny, Lidl promuje produkty marek własnych w 15-sekundowych filmach. W swojej kampanii sieć postawiła na zjawisko ASMR (autonomous sensory meridian response).

Kampanię można śledzić na instagramowym kanale @lidlpolska, gdzie codziennie będą pojawiały się nowe Instastories przedstawiające poszczególne produkty. Kolejnym elementem kampanii będą działania prowadzone w serwisie Facebook. Za pomysł kreatywny, kreację, produkcję kontentu oraz planowanie i zakup mediów na platformach społecznościowych odpowiada agencja VMLY&R Poland. Za produkcję kontentu wideo odpowiada dom produkcyjny Joho.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.