BNP Paribas wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Autorem pomysłu na kampanię jest Feeders Agency.
Przeprowadzona akcja ma na celu zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo w sieci oraz promocję "Karty Otwartej na eŚwiat", którą BNP Paribas przygotował z myślą o osobach "żyjących" w internecie. Klient wraz z kartą otrzymuje pakiet, który zawiera cyberubezpieczenie, dzięki któremu może otrzymać bezpośrednio rekompensatę, jeśli zakupione przez internet towary są wadliwe lub ich nie otrzymał. Dzięki ubezpieczeniu klient może bezpłatnie odzyskać utracone dane z dysku lub kart pamięci.
Autorem pomysłu na kampanię jest Feeders Agency. Za przygotowanie wideo w technologii deep fake
odpowiada White Kanga.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.