BNP Paribas wykorzystał w kampanii technologię deep fake

Autorem pomysłu na kampanię jest Feeders Agency.

BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce -  jak deklaruje - wykorzystał w kampanii technologię deep fake. W ramach współpracy BNP Paribas z Aretą Szpurą zamieściła ona na swoim profilu instagramowym materiał, w którym zaczęła zachwalać nadmierny konsumpcjonizm, używanie plastikowych słomek czy brak segregacji odpadów. Widzom mogło się to wydać o tyle dziwne, że Areta Szpura przez niektóre media uznawana jest wręcz za "twarz polskiej ekologii". Niedawno wydała książkę pt. "Jak uratować świat? Czyli co dobrego możesz zrobić dla planety", a wcześniej zainicjowała akcję "Tu pijesz bez słomki". Następnego dnia okazało się, że bohaterką Insta Stories była tak naprawdę koleżanka Arety, która dzięki technologii deep fake mogła przez jeden dzień przejąć jej profil.

Przeprowadzona akcja ma na celu zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo w sieci oraz promocję "Karty Otwartej na eŚwiat", którą BNP Paribas przygotował z myślą o osobach "żyjących" w internecie. Klient wraz z kartą otrzymuje pakiet, który zawiera cyberubezpieczenie, dzięki któremu może otrzymać bezpośrednio rekompensatę, jeśli zakupione przez internet towary są wadliwe lub ich nie otrzymał. Dzięki ubezpieczeniu klient może bezpłatnie odzyskać utracone dane z dysku lub kart pamięci.

Autorem pomysłu na kampanię jest Feeders Agency. Za przygotowanie wideo w technologii deep fake
odpowiada White Kanga.

Maciej Florek 2081 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.