Premiera nowego Cadillaca po raz pierwszy najpierw na Instagramie
Marka General Motors po raz pierwszy zdecydowała się na promowanie nowego modelu auta na platformie społecznościowej.
Profil Cadillaca na Instagramie obserwuje ok. 2,3 mln osób, co gwarantuje duży zasięg promocji. Pierwsze wideo zapowiadające premierę auta uzyskało w ciągu niespełna tygodnia ponad 63 tys. wyświetleń.
Marka GM wcześniej stawiała bardziej na YouTube, gdzie umieszczała 40% swoich reklam w social mediach. Jednak w najnowszym badaniu firma Socialbakers zaleca markom zwiększenie wydatków reklamowych właśnie na Instagramie jako medium bardziej angażującym użytkowników, a dającym podobne zasięgi jak Facebook.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.