Kia reklamuje XCeed [wideo]

Producent zapewnia, że nowy model łączy zalety SUV-ów i aut kompaktowych.

Kia Motors Polska, importer i dystrybutor samochodów tej koreańskiej marki, rozpoczyna kampanię reklamującą nowy model miejskiego crossovera - XCeed. Według producenta łączy on zalety SUV-ów i aut kompaktowych. W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów w TV oraz kanałach online wideo: YouTube oraz portale VoD. W kampanii online wykorzystany będzie również display, mobile, social media oraz prowadzone będą działania SEM. Kampania potrwa do końca listopada br.

Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners. Za komunikację kampanii w social mediach odpowiada agencja WebTalk. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

Ceny modelu Kia XCeed zaczynają się od 79 990 zł, auto jest produkowane w zakładzie w Żylinie na Słowacji.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.