Sponsoring Multiscreen - nowy produkt w ofercie TVN Media

To zintegrowany produkt reklamowy łączący sponsoring formatu w telewizji linearnej i online.

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza nowy produkt do swojej oferty - Sponsoring Multiscreen. Jak deklaruje biuro, po raz pierwszy w ofercie serwisów VoD w Polsce reklamodawcy zyskują możliwość pakietowego zakupu kampanii sponsoringowej, ściśle związanej z wybranym formatem, niezależnie od kanału dystrybucji treści. Zakup pakietowy Sponsoring Multiscreen pozwala komunikować przekaz marki na wśród widzów kanału TVN oraz wśród użytkowników Player.pl.

- Sponsoring Multiscreen to kolejne nowatorskie narzędzie pozwalające współpracującym z nami markom jeszcze skuteczniej zbudować pożądany wizerunek i mocniej zaistnieć w świadomości konsumentów. Nabywcom pakietu oferujemy precyzyjny dobór kontekstu, ale przede wszystkim możliwość podążania za odbiorcą i kierowania do niego przekazu tam, gdzie ogląda swoje ulubione programy – mówi Marcin Idzik, dyrektor działu sprzedaży Biura Reklamy TVN Media.

Jak deklaruje kierownictwo TVN Media, koncepcja produktu wynika z obserwowanych trendów i zmian dokonujących się w sposobie konsumpcji treści wideo. Z analiz TVN Media wynika, że profile widzów stacji TVN i użytkowników Player.pl uzupełniają się, a platforma VoD pozwala zwiększyć widownię danego formatu nawet o 30%. Decydując się na zakup pakietowy reklamodawcy istotnie poszerzają zatem zasięg planowanej kampanii w atrakcyjnych grupach docelowych, szczególnie wśród konsumentów do 30.-34. roku życia i wśród osób wykształconych.

Sponsoring Multiscreen został zaprojektowany jako produkt jakościowy, pozostający w ścisłym związku z danym formatem wybranym spośród jesiennych nowości (m.in. "39 i pół tygodnia", "Starsza pani musi fiknąć") lub flagowych, od lat cieszących się popularnością, produkcji TVN (m.in. "Top model", "Kuchenne rewolucje", "Kuba Wojewódzki").

Konstrukcja produktu zakłada analogiczne możliwości ekspozycji marki w kanale TVN i na platformie Player.pl. Ośmiosekundowe billboardy sponsorskie pojawiają się bezpośrednio przy kontencie, w wyróżnionych breakach sponsorskich, standardowo po bloku reklamowym lub po zakończeniu całego programu.

Liczba wyemitowanych billboardów sponsorskich online i offline jest gwarantowana, a zakup kampanii można zrealizować wygodnie za pomocą jednego zlecenia. Obok zwiększonej siły i zasięgu dotarcia Sponsoring Multiscreen wiąże się również z korzyściami cenowymi. Za zakup pakietowy biuro reklamy nalicza dodatkowy rabat.

Piotr Machul 228 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.