Santander Consumer Bank: "Bez gadania" [wideo]

W reklamach banku występuje popularny mim Ireneusz Krosny.

Santander Consumer Bank prowadzi kampanię reklamową pod hasłem: "Bez gadania" w telewizji. W reklamach banku występuje popularny mim Ireneusz Krosny. Kampania ma na celu dotarcie do odbiorców z przekazem pozycjonującym Santander Consumer Bank jako bank od kredytów.

- Możemy śmiało powiedzieć, że dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w finansowaniu potrzeb konsumentów za pomocą kart kredytowych, kredytów gotówkowych, kredytów ratalnych czy kredytów samochodowych rozumiemy naszych klientów bez zbędnych słów - przekonuje Dariusz Józefiak, dyrektor departamentu marketingu i reklamy Santander Consumer Banku.

Kampania została podzielona na dwie fazy. W pierwszej emitowana była seria trzech dość zagadkowych spotów przedstawiających krótkie scenki odgrywane przez mima. Spoty promowały konkurs „Wygraj bez gadania” i nie ujawniały związku banku z kampanią. W konkursie widzowie mogli wyznaczyć mimowi zadanie w postaci kolejnej scenki do odegrania. Zgłoszenia przyjmowane były poprzez formularz na stronie: www.wygrajBEZgadania.pl. Co tydzień można było wygrać 1 tys. zł. Dla autora najlepszego scenariusza przewidziano nagrodę 5 tys. zł. W drugiej fazie kampanii można zobaczyć trzy kolejne spoty nawiązujące do scenek granych przez mima w poprzedniej fazie. Spoty przedstawiają zmagania Polaków z codziennymi problemami, a ich główny bohater Ireneusz Krosny inspiruje do skorzystania z oferty banku.

Kampania będzie prowadzona do końca października. Spoty będą emitowane m.in. w Polsacie, TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych, w VoD oraz w internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja Oldboys & Freshmilk, a za realizację - reżyser Maciej Szwabe i dom produkcyjny Film Republic. Bank nie ujawnia budżetu kampanii.

Santander Consumer Bank oferuje kredyty gotówkowe, kredyty na nowe i używane samochody, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Działa poprzez 321 placówek na terenie kraju. 60% akcji Santander Consumer Banku należy do Santander Bank Polska (do września 2018 r.: Bank Zachodni WBK), a pozostałe 40% akcji do hiszpańskiej spółki Santander Consumer Finance.

Maciej Burlikowski 1413 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.