Raper O.S.T.R. reklamuje Canal+ [wideo]

Kampanię przygotowały Havas Warsaw i Havas Media.

Polski raper Adam Ostrowski, znany jako O.S.T.R., występuje w kampanii reklamowej Canal+ (ITI Neovision SA), nadawcy telewizyjnego oraz operatora jednej z dwóch krajowych platform telewizji satelitarnej.

Według Rafała Dmowskiego, group brand managera kanałów sportowych Canal+, Ostrowski, choć kojarzony jest głównie ze światem muzyki hiphopowej, jest także wielkim fanem Premier League i ma olbrzymią wiedzę na temat ligi angielskiej. A to właśnie na popularności Premier League opiera się najnowsza kampania Canal+, który ma wyłączne prawa telewizyjne do transmitowania meczów tej ligi do końca sezonu 2021/22.

W ramach kampanii został przygotowany spot telewizyjny z udziałem O.S.T.R. oraz flagowej pary komentatorów Premier League w Canal+ Andrzeja Twarowskiego i Rafała Nahornego. Kampania obejmie telewizję, radio oraz media społecznościowe, a transmisjom Premier League w Canal+ będą towarzyszyły liczne konkursy. O.S.T.R. będzie również gościł w roli eksperta w studiu "Gorączki Piłkarskiej Soboty" i przy wybranych meczach Premier League.

Za kreację i realizację kampanii "Wściekle szybka Premier League" odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie oraz zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

Maciej Burlikowski 1414 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.