Michał Sęk i Tomasz Bujok dyrektorami kreatywnymi w 180heartbeats + Jung v. Matt

Wcześniej pracowali w Saatchi & Saatchi IS.

Od lewej: Tomasz Bujok i Michał Sęk
Od lewej: Tomasz Bujok i Michał Sęk
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v. Matt jako dyrektorzy kreatywni dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  

Sęk i Bujok jako team pracują razem od siedmiu lat, choć w reklamie znacznie dłużej. Ostatnio w Saatchi & Saatchi IS, gdzie Sęk był senior art directorem, a Bujok senior copywriterem, a wcześniej w DDB Warszawa i JWT. Mają na koncie ponad 100 nagród i wyróżnień, m.in. D&AD, Cannes Lions, Eurobest, Clio Awards, Clio Sports, Clio Healthcare, Effie, Golden Drum, KTR i Innovation Awards. Są twórcami kampanii "Niech żyje dom!" dla IKEA, "Around the world on one battery" dla Nokii, "Pay with a dream" dla Jacobs, “Speed Date to Paris” dla PLL LOT oraz Bee Saving Paper. Ponadto Sęk był autorem kampanii Young Creatives Eurobest i Young Creatives Cannes 2019 oraz jurorem w KTR i New York Festivals.

Dział kreacji i designu 180 liczy obecnie 18 osób, w tym trzech dyrektorów kreatywnych - obok Bujoka i Sęka jest nim także Bartłomiej Walczuk.

Katarzyna Kacprzak 450 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.