Marka Kinder promuje czytelnictwo

Startuje kampania "Przerwa na wspólne czytanie".

Ruszyła kolejna edycja kampanii "Przerwa na wspólne czytanie”, której celem jest wspieranie idei wspólnego czytania książek przez rodziców i dzieci. Do programu można zgłaszać lokalne biblioteki, które mają szansę wygrać książki i pufy dla czytelników. Zwycięskie biblioteki otrzymają łącznie 10 tys. lektur. Dodatkowo w ramach kampanii bezpłatnie rozdanych zostanie 40 tys. książek.
Inicjatorem akcji jest marka Kinder Mleczna Kanapka (Ferrero). Do 4 listopada br. na stronie WWW marki każdy może zgłaszać do udziału w akcji lokalne biblioteki oraz głosować na konkretne placówki. Każdy konsument może oddać jeden głos dziennie.

W sumie nagrodzonych zostanie 300 bibliotek, z czego 50 z nich otrzyma 5 tys. zł na zakup książek, a następne 250 dostanie książki o wartości 300 zł, z tych tytułów, które zdobędą najwięcej głosów w niezależnym rankingu na stronie WWW. Wszystkie zwycięskie biblioteki otrzymają po 2 pufy.

Do udziału w kampanii marka Kinder Mleczna Kanapka zaprosiła ekspertów mających bogate doświadczenie w pracy z dziećmi. Każdy z nich uczestniczył w procesie wyboru książek dostępnych w ramach akcji "Przerwa na wspólne czytanie”. Są wśród nich: Marta Żysko-Pałuba (psycholog i psychoterapeuta), Zofia Karaszewska i Sylwia Stano (autorki bloga „Księżniczki mają zdanie”) oraz Michał Rusinek (literaturoznawca i pisarz).

Dodatkowo w ramach projektu rozdanych zostanie bezpłatnie 40 tys. książek, które rodzice będą mogli czytać razem z pociechami. Wśród nich znajdą się takie pozycje, jak: "Jaśki", "Pralinka" czy "Mikołajka". Do każdej z nich dołączona będzie praktyczna zakładka do zaznaczania miejsca, w którym ostatnio zakończyliśmy czytanie. Książki będą rozdawane przez hostessy w sklepach – udział w akcji nie wiąże się z koniecznością zakupu produktu marki Kinder.

Projekt "Przerwa na wspólne czytanie" wspierany jest kampanią w telewizji, radiu, internecie oraz prasie. Za realizację kampanii odpowiada H2H, za zakup mediów Vizeum, zaś za obsługę public relations Hill + Knowlton Strategies.

Katarzyna Woźniak 540 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.