Coca-Cola zachęca do recyklingu

Startuje kolejna kampania marketingowa marki.

Coca-Cola startuje z nową kampanią, której celem jest zachęcenie konsumentów do recyklingu oraz edukowanie ich na temat wpływu plastiku na środowisko.

Kampania zatytułowana "Round in Circles”, za której kreację i realizację odpowiada agencja Recipe, będzie miała swoje odsłony w prasie drukowanej i na nośnikach OOH, a skoncentruje się na środkach komunikacji miejskiej i w miejscach wzmożonego ruchu podróżujących komunikacją miejską. Marka wykorzystuje w kreacji kolor zielony, żeby zaznaczyć zaangażowanie firmy w gospodarkę zamkniętego obiegu.

Kampania jest częścią szerszej strategii działań Coca-Coli, dotyczących stosowania materiałów możliwych do przetworzenia do produkcji opakowań. Działania obejmują m.in. zaprzestanie stosowania plastikowych folii termokurczliwych na opakowaniach zbiorczych na rzecz kartonu, zamianę butelki napoju Sprite z zielonego na przezroczysty, aby ułatwić jego przetworzenie, a także przestawienie produkcji butelek Glaceau Smartwater na 100-proc. plastik z recyklingu.

Firma Coca-Cola sprzedaje ponad 100 mld jednorazowych plastikowych butelek rocznie.

(Campaign)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.