Happy hours dla użytkowników żappki [wideo]

Akcję promocyjną komunikuje kampania w aplikacji, TV, radio, online oraz komunikacji miejskiej.

25 września Żabka wystartowała z akcją Happy hours, w ramach której użytkownicy aplikacji mobilnej żappka mogą przez trzy poranne godziny kupić w Żabka Café kawę za 1,99 zł (40 ml, 160 ml i 200 ml). Promocja trwa do 22 października br. Z aplikacji korzysta dziś ok. 1,7 mln klientów. 

Żabka zaznacza przy okazji, że jej kawa sprzedawana w kubkach wyprodukowanych w 100 proc. z surowców roślinnych, czyli ze źródeł odnawialnych i nadających się do recyklingu.  

Akcję wspiera kampania w aplikacji, telewizji, radiu, internecie oraz komunikacji miejskiej. Kreacją kampanii Żabki zajmuje się PZL, a planowaniem mediów Spark Foundry.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.