Laureaci e-Commerce Polska Awards wyłonieni po raz 7.

Główną nagrodę best in otrzymało OLX.pl, nagrodzone także za best campaign (pomysł promocyjny roku).

Kandydatury w konkursie organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej oceniało jury złożone z ekspertów branży e-commerce. Tegoroczna edycja została poszerzona o nowe kategorie dla e-usług - best marketing tool, best logistic tool oraz best innovation in technology. Laureaci zostali ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbyła się 24 września br. w kinie Elektronik.

Wśród podmiotów e-commerce nagrodzono Decathlon.pl (best in omnichannel), Egmont.pl (dwukrotnie - design roku oraz "przełamywanie nieufności" dla podmiotów małych), Lancerto.com (design - podmioty średnie i duże), eobuwie.pl ("przełamywanie nieufności" - podmioty średnie i duże), CCC.eu (best on mobile), answear.com (best in crossboder), e-torty.pl ("think out of the box" - podmioty małe) i sklep online Skoda ("think out of the box" - podmioty średnie i duże).

Wśród dostawców e-usług dwie nagrody przypadły firmie Samito (best tool, best innovation in technology). Nagrodzono też Bluerank za najlepsze narzędzie marketingowe i X-Press Couriers za najlepsze narzędzie logistyczne. W kategorii finansowej PZU zostało uznane za najlepszego ubezpieczyciela online, a Polski Standard Płatności (Blik) nagrodzono za innowacyjne rozwiązania płatności cyfrowych.

Na ceremonii rozdania nagród prezes Patrycja Sass-Staniszewska przedstawiła kolejną inicjatywę Izby Gospodarki Elektronicznej: w 2020 r. odbędzie się pierwsza edycja konkursu Dyrektor e-Commerce Roku. Dodała też, że od przyszłego roku e-Izba będzie aktywna w nowym regionie - Trójmieście.

Paweł Piasecki 479 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.