Frosta jak Mariusz Max Kolonko: "Mówi jak jest"

Kampania potrwa do połowy grudnia.

Frosta, producent mrożonek, 1 października rozpocznie kampanię pod hasłem: "Mówimy jak jest". Spoty emitowane w stacjach radiowych i telewizyjnych będą eksponować mocne strony produktów marki - brak dodatków do żywności, 100% naturalnego smaku oraz domowy smak potraw dzięki tradycyjnym metodom gotowania.
 
Kampania będzie prowadzona w kanałach telewizyjnych, radiowych, na nośnikach reklam zewnętrznych (OOH) i w internecie. Za key visual kampanii odpowiada agencja reklamowa Smolar, zaś za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith.

Maciej Burlikowski 1530 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.