Gala konkursu Hit Handlu 2019
Odbyła się 24 września w warszawskiej restauracji Belvedere.
Podczas gali wieńczącej 18. edycję konkursu organizowanego przez magazyn "Handel" wręczono nagrody w 88 kategoriach za najlepiej sprzedające się produkty. Zwycięskie produkty wskazali właściciele sklepów i sprzedawcy podczas sondy telefonicznej. Sondę przeprowadzono w kwietniu br. na próbie losowo wybranych 1200 detalistów z całej Polski.
- „Handel” to miesięcznik, który jest kierowany do 80 tys. czytelników. Pokazujemy, jakie trendy przychodzą do nas z Zachodu, więc na co warto zwrócić uwagę, jak prowadzić biznes detaliczny, żeby się rozwijał, jak doradzać klientowi - mówi redaktor naczelna magazynu "Handel" Michalina Szczepańska.
Poniżej fragmenty wypowiedzi trójki gości gali Hit Handlu 2019 zamieszczonych w załączonym materiale wideo:
- Polski konsument jest bardzo wymagający, nielojalny i poszukujący nowości. (Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager w ETi European Food Industries)
- Polacy powrócili do znanych i lubianych polskich marek, ponieważ one ich nigdy nie zawiodły i gwarantują jakość. Konsument poszukuje marki, która go nie zawiedzie. (Karolina Karolczak z Sodexo Benefits and Rewards Services)
- Polacy coraz większą wagę przywiązują do wyboru produktów, poszukują produktów naturalnych i zdrowych. (Jacek Wyrzykiewicz z firmy Hochland)