ING Bank znów promuje się poprzez ekologię [wideo]

Dzieci apelują do rodziców, by bardziej zainteresowali się kwestią zmian klimatu.

ING Bank Śląski (ING Bank) przygotował kampanię, w której nakłania do działań na rzecz poprawy sytuacji klimatu. W ten sposób bank, po raz kolejny, promuje swoją markę w kontekście ekologii, reklamując przy tym finansowanie rozwiązań ekologicznych, takich jak np.: pożyczki na zakup kolektorów słonecznych, ogniw fotowoltaicznych, energooszczędnego sprzętu AGD, oświetlenia LED, Ekokredyt hipoteczny na energooszczędny dom itp. W ramach tej oferty bank rezygnuje z prowizji.

- Barierą w przyjęciu postaw eko jest dość powszechne przekonanie, że perspektywa kryzysu środowiska jest odległa i bezpośrednio nas nie dotyczy. Dlatego dzieci, które według Polaków mają obecnie największą wiedzę na temat działań proekologicznych, w aktywny sposób - poprzez manifestacje, petycje, wypowiedzi - coraz częściej dają nam do zrozumienia, że ten problem nie jest odległy, że może dotknąć już ich. Ta postawa zaimponowała nam i stała się inspiracją do stworzenia kampanii, w której zachęcamy dorosłych do świadomych i mądrych wyborów z myślą o przyszłości swoich dzieci. One mają pełne prawo oczekiwać od nas zmiany – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kampania pod hasłem: "Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci, żeby coś zmienić?" będzie prowadzona w telewizji, w stacjach ogólnopolskich, kinach, internecie oraz poprzez materiały POS w placówkach banku. Kreację spotu przygotowała agencja Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Oprócz kampanii reklamowej w mediach bank przygotował też akcję pod hasłem: "Hulaj bez spalin", w której zachęca do poruszania się po mieście elektrycznymi skuterami i hulajnogami. W ramach akcji można wykorzystać 30 minut bezpłatnej jazdy takimi pojazdami. Do realizacji tej akcji bank zaangażował agencję Gong.

Maciej Burlikowski 1413 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.