ING Bank znów promuje się poprzez ekologię [wideo]
Dzieci apelują do rodziców, by bardziej zainteresowali się kwestią zmian klimatu.
- Barierą w przyjęciu postaw eko jest dość powszechne przekonanie, że perspektywa kryzysu środowiska jest odległa i bezpośrednio nas nie dotyczy. Dlatego dzieci, które według Polaków mają obecnie największą wiedzę na temat działań proekologicznych, w aktywny sposób - poprzez manifestacje, petycje, wypowiedzi - coraz częściej dają nam do zrozumienia, że ten problem nie jest odległy, że może dotknąć już ich. Ta postawa zaimponowała nam i stała się inspiracją do stworzenia kampanii, w której zachęcamy dorosłych do świadomych i mądrych wyborów z myślą o przyszłości swoich dzieci. One mają pełne prawo oczekiwać od nas zmiany – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampania pod hasłem: "Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci, żeby coś zmienić?" będzie prowadzona w telewizji, w stacjach ogólnopolskich, kinach, internecie oraz poprzez materiały POS w placówkach banku. Kreację spotu przygotowała agencja Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Oprócz kampanii reklamowej w mediach bank przygotował też akcję pod hasłem: "Hulaj bez spalin", w której zachęca do poruszania się po mieście elektrycznymi skuterami i hulajnogami. W ramach akcji można wykorzystać 30 minut bezpłatnej jazdy takimi pojazdami. Do realizacji tej akcji bank zaangażował agencję Gong.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.