Electrolux stawia na filozofię "lagom" [wideo]
Aktywację przygotowała i realizuje agencja LiquidThread razem z agencją mediową Zenith oraz we współpracy z Onetem.
Wszystkie odcinki dostępne będą na specjalnie stworzonej podstronie: https://lagom.onet.pl/, a ich skrócone wersje pojawią się także w programie Onet Rano #Wiem, na YouTube oraz w social mediach Onetu i marki Electrolux. Działaniom towarzyszy kampania w telewizji, digitalu, social mediach i prasie wnętrzarskiej.
Za pomysł i realizację działań kontentowych odpowiada agencja LiquidThread we współpracy z Media Impact, biurem reklamy Ringier Axel Springer Polska. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.