Electrolux stawia na filozofię "lagom" [wideo]

Aktywację przygotowała i realizuje agencja LiquidThread razem z agencją mediową Zenith oraz we współpracy z Onetem.

Electrolux wystartował z nowymi działaniami marketingowymi, które pokazują szwedzką filozofię życia – lagom. Lagom to życie w zgodzie z naturą, równowaga, unikanie skrajności, docenianie tego, co się ma, i umiarkowanie. Głównym elementem działań jest cykl pięciu reportaży "Lagom. Prosto ze Szwecji". Bohaterami serii są Polki i Polacy, którzy wprowadzili tę filozofię do swoich domów. Każdy z pięciu odcinków serii to historia domu urządzonego w szwedzkim stylu.

Wszystkie odcinki dostępne będą na specjalnie stworzonej podstronie: https://lagom.onet.pl/, a ich skrócone wersje pojawią się także w programie Onet Rano #Wiem, na YouTube oraz w social mediach Onetu i marki Electrolux. Działaniom towarzyszy kampania w telewizji, digitalu, social mediach i prasie wnętrzarskiej.

Za pomysł i realizację działań kontentowych odpowiada agencja LiquidThread we współpracy z Media Impact, biurem reklamy Ringier Axel Springer Polska. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.