Nowy dyrektor marketingu Wyborowej

Craig van Niekerk zastępuje Marka Thorne’a, który przeniósł się do Kanady.

Wyborowa Pernod Ricard, jeden z największych producentów wódki w Polsce, ma nowego dyrektora marketingu - został nim Craig van Niekerk, który wcześniej dyrektorem marketingu w Pernod Ricard Nigeria. Zastąpi Marka Thorne’a, który przeniósł się do Corby Spirits and Wine w Kanadzie, także kontrolowanego przez koncern Pernod Ricard, gdzie objął stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży.

Craig van Niekerk ukończył studia na Wydziale Handlu na Uniwersytecie w Johannesburgu, doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując m.in. dla koncernu Coca-Cola oraz dla FIFA.

Wyborowa Pernod Ricard to dawny Polmos w Poznaniu, w którym w 2001 r. większościowy pakiet akcji w ramach prywatyzacji kupił francuski koncern alkoholowy Pernod Ricard. Do jego marek należą m.in.: wódki Absolut, Wyborowa, Ostoya, Luksusowa i Pan Tadeusz oraz whisky Ballantine's, Chivas, Jameson, tequila Olmeca, rum Havana Club czy wina Jacob's Creek.

Maciej Burlikowski 1413 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.