11 listopada z rynku zniknie Eurobank

Rebranding obejmie 470 placówek.

Bank Millennium formalnie przejął Eurobank. W rezultacie powstał bank o sumie bilansowej ok. 100 mld zł, zajmujący siódme miejsce na rynku pod względem wartości aktywów, depozytów i kredytów. Bank Millennium powiększy liczbę placówek z 360 do 830, w tym 606 oddziałów własnych i ponad 230 franczyzowych.

Fuzja operacyjna, czyli migracja klientów Eurobanku do systemu informatycznego Banku Millennium i rebranding (zmiana szyldów) ok. 470 oddziałów Eurobanku, jest zaplanowana na przedłużony weekend 9-11 listopada. Od 12 listopada ma to już być jeden bank. Fuzja daje Bankowi Millennium 1,4 mln nowych klientów (w tym ok. 500 tys. aktywnych), razem bank będzie obsługiwał ok. 3,7 mln klientów detalicznych, co da mu 6. miejsce na rynku.

Dla Banku Millennium pracują reklamowo m.in. agencja Change Serviceplan oraz domy mediowe Initiative i Carat. Dla Eurobanku pracowały natomiast m.in. agencja Leo Burnett i dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.